tidsfördriv __

eftersom jag är vaken ganska mycket, när ingen annan är det så har jag alldeles för mycket egentid. (se förra inlägget) så tänkte jag på hur många disneyskådisar som liksom, försöker med artistlivet också. det räcker liksom tydligen inte, och eftersom de redan är kända så får det sitt jävla disneyskivkontrakt hur datorfixat det än är. ris eller ros, jag klagar egentligen inte, allt är inte dåligt. (betydligt många fler än på bilden)

att hannah montana, eller ja miley cyrus blev både och var kanske lite svårt att undvika när serien faktiskt handlar om en ung popartist som lever sitt dubbelliv. anledningen till att hon verkligen lyckades skapa denna serien berodde antagligen lite på att hennes pappa är robby ray (billy ray cyrus). rollen var först tänkt till den amerikanska sångerskan JoJo men nja, så blev det inte. emily osment försökte också få rollen som hannah montana men fick rollen som bästa vännen istället. Namnen på Hannah Montana ändrades några gånger, tre av de tidigare namn var Anna Cabana, Samantha York, och Alexis Texas.
   emily osment och mitchel musso (bästa vänner till hannah montana i serien) har också börjat med sångkarriär, ochj även deltagit i andra disneyfilmer utan miley cyrus i fronlinjen.
   vi vet att nästan alla i high school musical har släppt i alla fall en singel och någon har kanske släppt en hel skiva. inget speciellt bra, corbin bleu har jag dock svårt att ogilla, eftersom han var med i flight 29 down (sommarlovsmorgon)   
   selena gomez kan lite gå och dö. nä förlåt, hon är faktiskt ganska rolig i magi på weverly place men som artist - hm, nej, absolut nej. aaron stone, eller ja snyggingen kelly får sjunga, bara för att han är så snygg. dock har jag typ totalt missat serien eftersom den visas på en kanal där jag inte kan byta språk och palla se dubbat?!
   hilary duff har varit soloartist så länge att man nästan glömt att hon faktiskt var skådespelare först och visst är hon helt okej bra ändå, köpte hennes första skiva när den kom ut för typ.. ööh, sex-sju år sen, och hennes nya låtar har jag missat men jag gillar henne. precis som att demi lavato's mun är typ störst i världen - hon är rolig och duktig artist - me like it :D
   systrarna michalka orkar jag inte ens säga något om. faktiskt. mest dumt att de försökte göra musik. hah!

andra onämnda: medlemarna i cheetah girls, tiffany thorton (bl.a. tawni hart ï sonnys chans) och  jonas brothers (som var artister och började efter det syssla med skådespeleri).


shit, jag måste börja sova...
                                            PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dig!!!

2010-04-05 @ 22:12:59
URL: http://kissochbajsva.blogspot.com
Postat av: panda

och trots att vi går i skolan och ses nu, saknar jag dig fortfarande.

2010-04-08 @ 09:56:45
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback