det kliar i min ljumske

nej, det gör det faktiskt inte. tror jag inte i alla fall. jag sitter i en bokstavligt talat förjävlig position så jag har inte mycket till känsel i benen. kanske är det hämd för att jag inte pluggat sen jag kom hem vid nio. men faktiskt. jag har varit borta hela dagen, efter en halvtimmes sömn och både pluggat och barnvaktat - jag orkar faktiskt inte, punkt slut. varför slita när andra är lediga? (oskars skumbananiga internatskola har gett honom ledigt hela veckan istället för endast torsdag+fredag)

fick tillbaka prov idag. danska (mvg) och samhäll (vg+) och jag kände mig... så jävla dum när jag såg allas miner när de fick sina ämnesomdömningar. jag kände mig verkligen som en nörd. som inte gör annat än skolarbete. och visst, relativt sant med jämna mellanrum men ändå...
   jag är också jävligt trött på skolan jag med, men jag har upptäckt att jag faktiskt lär mig många nyttiga saker i vissa ämnen. i idrott (prov i morgon för övrigt) har jag faktiskt lärt mig så mycket ändå. dessutom så vill jag visa att det på något sätt lönar sig att plugga sönder lite. visst ser jag en nackdel med att veta saker - jag har svårt för att låta bli att rätta folk om jag faktiskt vet rätt. och då blir jag automatisk beserwisser och allmänt jobbig att stå ut med. det känns sådär. 

nej usch. jag borde sova. halvtimmen känns fan alltså. eller nja. allt annat än just sömnen den där halvtimmen är nog det som verkligen känns. mina ögon typ. bränner. hoppas på bättre sömn inatt. och så de här bilderna, snacka om varning för allt för lite sömn...



Kommentarer
Postat av: sara

kul att det uttrycket "det kliar i min ljumske" spridit sig och numer finns på nätet! Alex borde vara stolt.

2010-05-14 @ 10:16:31
Postat av: little A

jag tänker alltid på dig när jag sjunger det. fast jag brukar sjunga det kliar i min nästa, eller mitt öra, men då tänker man ju automatiskt på ljumsken och dig :D



njaa, jag ser inte dig som en ljumske sara, jag lovar!

2010-05-16 @ 23:13:02
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback