y=kx+m

ja jo, tackar tackar för nationella prov i matte B - fick i alla fall godkänt men knappast att det räckte till mer. fan sorgligt att jag är så dålig. hah. sen var vi lediga resten av dagen, helt okej, jag fördrev tiden med alldeles för bra saker, inte alls med det jag borde ha gjort, utan något som jag ville.                  .:mycket att göra. ångest:.

btw så fyller min käre far år idag, 50 år och en jävla ålderskris. han är sur, sitter vid datorn och har tagit ledigt från jobbet hela veckan. han vägrar och fira sig och egentligen tror jag nog att han försöker få alla att glömma bort det.
    - fan jag har glömt att hämta posten, damn it!
hur som helst när vi sjöng för honom i morse och frukost på sängen blablabla, kröp han in under täcket och sedan snuffade han runt och lät som en säl (!?) det är nog något fel med honom, men vi låtsas inte om det. grattis i alla fall!

VÄNTA! jag har fått massa små blåmärken längs benen nu, i'm the queen of bluemarks :]

jag har har en aning ångest över allt som jag måste fixa som jag aldrig gör. det känns inte riktigt bra faktiskt. jag får ännu värre ont i magen än annars. mauw :(

orkar egentligen inte skriva. vet inte vad jag kan skriva utan att det blir fel. och det känns ju sådär!

bilden, ja gammal och lagom söt. orkar inte fota nytt och hittade inga bilder på pappa. ska sova nu. puss


Kommentarer
Postat av: Patrik

snacka om cool bild! :D

2010-05-19 @ 22:44:11
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: little A

oj, haha, egentligen inte, men oj, tack så jättemycket :D

2010-05-20 @ 11:53:38
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback