siestaradiostation98,7

några bilder fastnade man ju på. so happy i could die. liite kansche. hände en del. en hel del. men behöver väl upplevas för att förstå skulle jag tro. virra runt och käka skräpmat i någon form konstant fylla med snus rinnandes i mungipan hoppandes till dunka dunka mitt hjärta, so happy i could die.

.johnossi.fibes, oh fibes!.thåström.krsitian anttila.bob hund.the hives.hästpojken.maskinen.mew.name the pet.familjen.röyksopp.the radio dept.andreas tilliander.

+ det där man liksom sprang förbi för att kunna säga "amen, ja nu har jag sett dinosaur Jr."

aww, vi funkar på fyllan ;]
minen! XD
 varför kan jag inte riktigt placera händelsen? :]


Kommentarer
Postat av: Feffs

SISTA BILDEN PÅ DIG OCH ANDRÉ ÄR SÅ ÖVER FIN HAHAH! <3

2010-06-03 @ 22:03:20
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: little A

MEN ELLER HUR :D

fast jag ser mest megad ut, han är fin, haha :D



vi är också fina, du vet, MASSA POSSAAAR <3

2010-06-03 @ 22:31:11
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback