langa längre långhelg

kom precis hem från LEL's uppsättning av AIDA - jag grät så in i helsike. det var helt, wow. och innan dess var det thaimat med mapa och alex. massa mysigt :D
   nu måste jag dock se på en dansk film - känns sådär, en timme kvar typ. usch. och hej hallå är på väg att dra på mig en jävulsk förkylning. dött.

annars långhelg - har inte gjort mycket, men ändå lyckats fylla upp dagarna. vet itne hur det gick till. linde's grymt härliga fest i fredags gjorde helgen pretty much best yesch. helt üüber var det, men jävlarns vad blåmärken jag fick när jag lite onyktert satt fel på en pakethållare. har så JÄVLA ont också. haha, men så värt!


Kommentarer
Postat av: tovisen

så såg jag ut efter min cykeltur med bernhard på valborg hahahahahaha, förstår smärtan, fyfaen, kraum

2010-05-17 @ 17:12:35
Postat av: little A

usch, tycker synd om dig :(

2010-05-20 @ 11:55:18
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback