can't buy me love ♪♫♫♪

ledig idag. chillat och lekt med snygging. fotograferat en del till skolprojekt, hoppas någon av alla hundratals bilder är dugliga till något. ändå helt okej bra dag. bas på kvällen blev lite överdrivet överflummit dock, jag tror erik ville döda oss. men det är så, det är bara så.

annars, stor artikel om pelle i tidningen. kändes sådär, men de kommer antagligen åka i fängelset, eller så har de redan dömts till det. jag tittade bara på det. vill inte dra upp det just nu. just när jag undrar vem som kan tro på evig kärlek, ja vem fan kan tro på det? 
   gör jag? kanske. jag vet inte. den finns ju, någonstans. och jag har lite smått lovat mig själv att försöka nå något. evig kärlek är väl svårt lite sådär på direkten men en gnutta riktig förälskelse. på riktigt liksom. inte på håll, inte fejk utan försöka nå något. för att springa runt och tänka "vad är det för fel på mig?" håller inte i längden, för kanske att 97% av alla killar man träffar verkligen inte ser något som helst fint i en, så finns det fortfarande 3% kvar. någon gång blir det min tur, det måste det bli.

forever beatles



Kommentarer
Postat av: amanda

mattepelle?

2010-05-09 @ 10:31:10
URL: http://kissochbajsva.blogspot.com
Postat av: little A

nej, per!

2010-05-10 @ 16:09:57
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Per-Olov Norman

The Beatles både på T-shirt och tavla :) Gillas skarpt.

2010-05-15 @ 20:26:08
Postat av: little A

OMG, HJÄLP!

du måste skoja med mig?! XD :D



men ja, beatles är brabra, ganska nästan bäst alltså!

2010-05-16 @ 23:14:48
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback