me and andrew garfield 4-EVR \\*

sett boy a under dagen, den är helt fantastisk, trots allt. och inte bara för att andrew är någon av de sötaste personerna någonsin. annars. onsdag blev bas och andra avenyn + popcorn. erik är alldeles för snygg för att se för sista gången redan nästa vecka. eller ja, man träffar honom i höst men jag menar, hallå, jag vill se min lilla mask mer liksom. aurgh.

annars, gott med jättekulgodis och lite sådär finfint att man "känner" busschaffören så han körde mig till lund, ända fram till baslektionen liksom schysst ändå, bara för att jag råkat snacka med honom någon gång. han var inte ens i trafik så det var verkligen direkt direkt. sisådär 45 minuters väntan/dansande innan lektionen började men det var chill. jag hann bli sockerhög och det är alltid bra :]

idag har det la blivit lite walkie walkie med mamma och affie - som i slutet började flippa lite. vi såg en anka, som var en aning naggad i nacken, antagligen blivit det under parning. och jaa men då började ju kvinnorna prata om att det är därför gamla kvinnor har dåligt med hår i nacken och tunnhåriga och blablalalalaaaa.  och sedan lite pannkakslaagning, lite hej hallå plugg och sedan god middag och sedan lite klipp och klistra, sedan nu just nu nu, andra avenyn - måste ju för helvete se klart den kissserien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback