smsabstinens #

DET GÖR LITE ONT I KROPPEN NÄR MOBILEN INTE FUNGERAR! 
nej men verkligen, jag är inte ens den som brukar messa mycket men när man väl gör det så kom igen, så dör mobilen. liiite ledsamt faktiskt.
skola efter långhelg känns inte alls så hårt som jag trodde. danskan var inställd (lite segt att stressa i morse dock men ändå helt okej) satt och störde mig hos grafarna istället. :)
   sen hade jag tydligen nationellt prov engelska speaking - omg! tur att det var med ellipälskli, jag sög i alla fall. helt sjukt kul trots att jag mest satt och flummade och missuppfattade allt.
   samhällskunskapen var jag mest lite hög på nånting, (boysboysboysboysboysoneboyplayer) känns sådär :( 
lunch och svenska - messa messa messa - sen dog mobilen och min fotolektion blev längre än väntat. mopp. nu räknar jag ner tills jag får komma hem, bara typ, tjug minuter tills man kan gå till bussen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback