donotcallmyname //



försöker ignorera the siestasickness och tar mig till skolan med feber och kroppsverk. somnade i korridoren och skippade idrotten, men redovisning [check] och prov [check] två kurser helt avslutade. känns lagom bra. kom hem och åt direkt ur jornödssmörsburken. känns som mens. försökt förstå kåseri. det gick sådär. tror inte det är min grej och det ska hela texkommunikationsbetyget hänga på. blä på det. prov på fredag också.

snart lyckats se ikapp ugly betty säsongen (säsong 5 i sverige, slutet av säsong 4 överallt annars). såg världens hemskaste... nej men ett sjukt sorgligt avsnitt. förra veckans för den som ser på det, så många förhoppningar som självklart pojkarna sabbar. inte undra på att jag pumpar CD1the fame monster.

choklad. jordnötssmör. popcorn. sockerhög? javisst! och jag som ska lägga mig tidigt idag. riskettan imorgon bitti. kul!


Kommentarer
Postat av: bror

Jag är lika frisk jag. Urk... och det värsta är att jag måste jobba på ett ställe där studenterna hela veckan kommer på sina flak och pumpar "Riverside" högre än på Siesta. Det snurrar och ekar i min skalle...

2010-06-02 @ 20:05:19
Postat av: little A

RIVERSIDE MOTHERFUCKER BIEBBIEBBIEBIEBBIEBIEBIEBIEBIEBIEB (typ)



jag saknar dig brother oh brother, tack för allt fint på siesta. dansanta minnen och såväl luckor i dessa, men jag vet att det var fint.

2010-06-02 @ 23:07:09
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback