naloksi//fastbaklänges

sorry då, inte för att jag tror att någon verkligen bryr sig, men det har varit en hel del massa jättemycket saker på senaste som jag borde ha gjort men knappt gjort. det är liksom, ja. jag vet inte vad jag har gjort. jag är så jävla förvirrad och virrig och allmänt disträ. jag har verkligen inte en koll på någonting. det är liksom. bara dåligt. jag har fotolektion och ska inte skriva mer, skriver hemma sen. om allt. om ingenting. "vi ses om tre minuter". ja, om tre minuter tara jag ännu ett steg mot nederlag. den där totala förvirringen jag dras till, det där som jag inte alls borde göra. men just nu, inte kan låta bli. jag är kroniskt låg. jag förtjänar faktiskt att må lite bättre ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback