studiedag x2

jah, då har man varit ledig i två dagar extra. inte har jag gjort mer för det, behövt tänka och komma ikapp med lite skolarbete. sabbade big chance igår, jag var feg men hoppas att det kommer en snart igen. you're so cherry cherry boom boom.

så två dagar, skolarbete och allmänt betänkande. såg äntligen mannen som elsket yngve idag. riktigt bra film faktiskt, började gråta (såklart) och ja, glad att jag spelade in den för flera månader sen. norsk film för övrigt. me like it big time.

annars, spelat lite bas, inhandlat lite för min ensamma vecka. ganska chill dag. ångrar mig fortfarande lite för att jag missade chansen. men jag är desperat nog att be om en en ny, snart. jag skulle kunna göra vad som helst :$ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback