panda [heart] pancakes

visst är han bedårande. sex veckor och två dagar, pluttunge. pancakes aka pancs (kortare smeknamn) är nu min!


när jag kom hem sa mamma att vi skulle uträtta ett ärende innan vi skulle övningsköra. och så åkte vi till djuraffären. och så bah, aaaah! helt galet mysigt. jag är helt förälskad :]

han är lite busig och lite rädd, men som sagt, andra flytten på två dagar kan bli lite mycket för en söt liten kanin. han vänjer sig :)


annars så har jag idag kommit på att efter jag har duschat, och står och borstar tänderna på badrummet ser jag oerhört brun ut. det var så chockartat att jag var tvungen att fotografera! ._.


dagen har inte givit mig mycket, eller ja, inte mycket skolarbete. vi skrev ett mail till tingsek and that's it. terese kom också hem idag, WHOOP WHOOP! <3

annars annars annars, har ätit delikatessboll fast inte en sån, utan en med brunt strössel och en dammsugare idag, det var gott. men skolan håller ju på så länge att man inte hinner så mycket. kom hem kvart i sex och så ja, åkte vi och pancakes! ♥


Kommentarer
Postat av: Terese

sicken mysig sak!!! sötis. men ja.. vi ses nu snart. jag menar det skiljer sig bara ett gäng kilometer mellan oss i detta nu och det vore förargligt om vi inte sågs!!

2010-03-11 @ 21:12:00
Postat av: panda

han är amazing!

klart vi ska ses, annars kastar jag en bulle i ditt öga!

2010-03-11 @ 21:22:10
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Julia :>

näää vilken söt! :D

2010-03-11 @ 22:06:48
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: Naomi

KANINEN!

BANANSCHAMPO!!! :D

Du är fin! :)

2010-03-12 @ 12:15:04
URL: http://ekbladsdotter.blogspot.com/
Postat av: Anonym

mamma har gett dig min Brunis!

2010-03-12 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback