} måndagsbarn

usch, måndagar är inte roliga

även fast det är skönt att ha uppehåll från sista lektionen nu ett tag, vilket betyder att man slutar typ tre timmar tidigare så var det den enda roliga lektionen på hela dagen. i morse hade jag inte bättre röst än någon annan dag, men ändå pladdrade jag sönder på bussen. äntligen sällskap på bussen ju, lilla lillie har ju tagit sig och tove hem från lindvallen och det blev ett jävla liv på bussen. men det var kul, snacka av sig ju! :'D

danska - hej, ska vi göra ingenting? yes, let's do it!
engelska - vi gör någon grej för att öva inför nationella. och vi ska tydligen ha prov på fredag.
samhäll - vi får provet - MVG, MVG, MVG (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag gillar att skryta om saker som gick bra
lunch - mums, tomatsoppa
svenska - vi snackar lite löst om avtoningen på när lammen tystnar (som jag inte ens såg) och sedan lite om boken låt denm rätte komma in och även om en uppgift vi ska redovisa 19 april (!?) ja, det är inte alls en månad kvar -.-'

sen gick jag och naomi in till stan från skolan, jag med cpblåsor och hon med stukat stortå, toppen! haha, sen tog jag bussen hem och åt godis, drack kaffe med mamma, körde bil, gick till ica, lagade resterna av överbliven våffelsmet i svampbobsformat (bild uuvan), såg lite på tv, chillat vid datorn och lekt med kaninifini. chill måndag, imorgon börjar jag plugga!

nu ska jag sova. typ. kiss gooodnight, *


jag klippte hål på honom :]

 


Kommentarer
Postat av: djuf

mais no! hjäfla blåsväder... det gör ont det gör onte (inte bara en stund på natten utan också på dan)

2010-03-23 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback