king & desperate queen

jag är desperat, DESPERAT, D E S P E R A A A A A T ! läskigt lagom jättemycket också. arrgh, pojkar ska inte ha den här makten över mig. har inte haft på länge och nu plötsligt en främling från havet och bah AAAAH, YOU DRIVE ME CRAZY      -  sjöng britney spears i röd latexdress. fast inte i den låten, alls... kunde ha varit däremot!

idag sa ewa att vanliga människor är fula. eller egentligen var det mest jag som ville bråka med henne och tolkade det hon sa så. fattar ni? ha, anyway två värdelösa lektioner, rån med brieost till lunch (jävla tur att man har mat hemma alltså, jag menar fiskgryta (!!!???!?) wtf! sen var det skum multimedia och sen var det ganska intressant danska. vi gjorde inte jättemassa mycket men ändå, helt okej lektion liksom. :)




middag - HEJ JAG ÄÄÄLSKAR MARABOU-MIDDAGAR :D

och sen var det flumdum med mina älskade basister. NOM NOM NOM NOM, vanillakiss!


btw, jared leto my hotness har klippt ny frilla - this is war you know. love him, och längtar tills vi ses i sommar snygging. KISS KISS BANG BANG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback