just another day ~

dagen gick snabbt. skola. hem. äta godis. äta middag. äta upp allt godis. städa till pancakes. rata över hälften av mina filmförslag till svenskuppgiften. sett åtta anslag + lite längre. kändes ganska dumt. lyssnat på disney-sånger, de jag kunde hitta på spott-o-fy och ja. meningsfullare dagar har man ju upplevt. okejdå, jag erkänner - jag har faktiskt pluggat lite, liiiite grann. känner mig duktig :]
                                                                                         puss ♥                                pic one week ago↓

this is our last chance, g
ive me your hands. cause our world is spinning at the speed of light.  
the night is fading, heart is racing. now just come and love me like we're gonna die. //iamanimal 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback