KISS KISS BANG BANG

svenska - film om shakespear OCH aladdinchoklad, ewa is kinda cute sometimes
engelska - prov som gick bra, förutom typ fyra grejer som jag är nästan lite säker på att jag failade
lunch
mediakunskap - fick deadline på tidningen, whoop whoop "jättekul"




i klassrummet
jag - jörren, har du kakor?
jörgen - jag hade!   
*jörgen säger åt klassen att börja jobba och vinkar mig till honom. följer honom till lärarrummet*
jag - BLABLABLABLA (jag snackade massa strunt)
jörgen - hade jag sagt att jag hade kakor hade det blivit tumult!
*jörgen tar de tre sista päronkakorna och trycker in i min mun på en gång*
jag - kack
jörgen - ät nu upp dem innan du kommer till klassrummet, oh ja, var så god  
                                                                                                              jörgen är knaaas.

sen var skolan slut. och hej vackert väder, helt sjukt älskvärt. naomi, amanda och jag gick från skolan och njöt av värmen. naomi skulle hem men amanda och jag gick till humana och hängde sedan runt på stan i det underbara vädret och pratade. vi satt lite tillsammans med maj, hasse, sandra, "går skolan åt pipan - så hamnar du på vipan" (eller var det så?)  sen träffade vi även samuel och henrik. sjuukt niice. och så lite robert pattinson också. och vet ni vad, EMIL JENSEN!
 

jag hyperventilerade och började typ gråta för att jag typ. ja jag vet inte, gjorde precis likadant någon timme innan då det gick förbi en förbjudet snygg pojke. det här med våren alltså, den är inte nyttig för mig! MEN ALLTSÅ, EMIL JENSEN! henrik bara hälsade sådär lugn och coolt och han hälsade tillbaka, AAAAAAAAH!

Ξ gick till clemens för att träffa mamma och så åkte vi hem. jag hade satt på mig jackan då, men annars var den av större delen av dagen. mums på vår.
   åkte hem och käkade middag och sen rev jag ut hela min garderob för att hitta ett par shorts - som jag inte hittade! så nej nej, jag tog på mig annat när jag tog bussen tillbaka till lund för att mysa på spisen med kriss. prat och lite dans och ja, mums på kriss alltså, säger bara det. ♥ 
   alltid det vackra sällskapet på vägen hem. ludvig och dojjan. DOCK så tog ludvig påskliljan jag plockat till min mamma och gav till en random tjej på bussen. taskigt :[        gick och la mig vid halv fyra och insåg att "oj, nu har jag varit vaken i ett dygn, vad fjantigt", sen somnade jag nog ganska snabbt.





















KRISS ÄR SNYGGAST


Kommentarer
Postat av: Feffs

Vad spännande det där med Emil Jensen!



förresten tycker du det är fjantigt ska du se den här: http://www.youtube.com/watch?v=UqF7pZn9VHw

sjukt löjlig!

2010-03-28 @ 23:45:21
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: panda

amen fy fan vad löljigt!

X)

2010-03-30 @ 11:14:39
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: amanda

det var en awesome fredag hörru! :D

2010-03-30 @ 22:08:41
URL: http://kissochbajsva.blogspot.com
Postat av: panda

eller hur, plenty much awesome :D

2010-03-31 @ 12:10:47
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback