honey and the moon *

ja. idag är den segaste dagen, vanligtvis, men eftersom lovet om en vecka nästan helt har passerat går tiden otroligt fort. eller, just för stunden går det nog ganska långsamt, som första lektionen engelska idag, den var seg. men samhällen gick undan för att jag inte alls gjorde det jag skulle, och lunchrasten tillbringade jag dels med pelle och dels med matteprovsövning, mest ätande :]
   multimedian rullade snabbt igenom, och danskan var bara halvlektion eftersom filmkameran pep och sa [minneskort fullt] så ja, vi kunde inte göra mycket mer (eftersom vi ska filma och sådär) så vi fick sticka hem, kom hem en timme tidigare i alla fall.

alex, kiwieh har tatuerat sig - mums vad snyggt.
panda, jag har klippt sig - nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :C

kaffedrickande, chokladsnaskande + att jag hittade sjukt goda små kex med paprikasmak något lalala, sjukt mumsiga i alla fall. hjälpte mamma till ica (hon kan fortfarande knappt gå) lagade pizzamackor och pluggade lite engelska, room service och sen älskade spotify-playlist. alltid allting aldrig nånting. lite dåligt blandat i slutet, och inte helt hundra på att allt passar ihop, men så många bra låtar, jag känner verkligen att jag lyckats med något. :]

ingen bas idag, så ingen vidare humörhöjare såhär på kvällen, fast popcorn är ganska bra okej också,. erik och elias är lite bättre än popcorn kanske. men som sagt, ingen bas nu, och inte nästa vecka.


don't know why I'm still afraid
if you weren't real I would make you up now
I wish that I could follow through
I know that your love is true and deep as the sea

but right now
everything you want is wrong,
and right now
all your dreams are waking up,
and right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now

I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives.
                                       honey and the moon //J.A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback