homework all week

lördag. söndag. måndag. tisdag. onsdag. plugg.
    det känns inte som att man gör annat och ändå hinner man inte med allt. kom hem vid tio från basen och städat till kaninen och runt kaninen jättelänge nu eftersom dammsugaren krånglade och usch och blä. astrött nu. ska försöka tvinga min lilla unge tillbaka i sin bur. kan bli svårt.


i söndags hade jag några få men väldigt bra pluggpauser. typ gått till ica och handlat fedt med godis, och andra nödvändigheter. lagade mumsmat i alla fall. (wookade sesamnuggets och grönsaker i salsa, nudlar och sallad till det och sweetchili samt sambal oelek) - MUMS :] åt godis och såg på 500 days of summer. söt :] borde nog dock se om den eftersom jag var så jävla trött under tiden + att jag plötsligt hörde hur det ringde på dörren. (!!!!!!) sjukt läskigt, jag inbillade mig sa jag till mig själv men så började det smälla och ha sig därnere. bildörrar, steg och en dörrringning igen. ännu mer steg och bildörrar som smällde. trodde de att huset var tomt, skulle de göra inbrott nu?
   det blev tyst. men så ringde telefonen. 7 days...  - Nej då var det jävla daniel gustavsson som sa att han varit hemma hos oss för tio minuter sen pga. att lämna toalettpapper som mina föräldrar har beställt. jag dog. jag skrattade, högt!

min middag x2 och filmgott - te, godis och knäckebröd (till pancakes)



måndagen började med idrottsprov som jag tror gick ganska bra ändå. och så slutade man ju tidigt, whoop whoop. ännu mer tid för plugg, *host*, så ja, amanda och jag åkte och tittade på dyra dörrögon. mwah. sen pluggade jag om jag minns rätt. någon liten paus för mat och sådär men annars plugg fram tills musikdirekt, kände att jag behövde lite roligt också.

tisdagen gick jag efter lunch för att hinna hem och plugga innan körlektionen. det gjorde jag typ också, men inte mycket. så det blev plugga hela kvällen istället.

onsdag var det samhällsprovet som liksom idrottsprovet kändes ganska bra ändå, skola, och komma hem sent och laga mat sen direkt till lund igen och spela bas, inte mycket plugg här inte. suck. men älskade erik och elias alltid lika bra människor. erik släpper snart demo med sitt band. jag är så stolt! hem sent. börja städa, pancakes stökar ner. dammsög långt fram tills tolv då jag insåg att det vore bra att sova. vaknade två av mardröm och somnade inte om. började dammsuga klockan fyra på morgonen sen...

torsdag [idag] trött och sur eftersom jag inte hade mycket sömn i bagaget men skolmaten var god så jag överlevde trots allt skoldagen och lyckades prestera ganska bra på textlektionen också (!!!!) känns som evigheter sen jag gjorde något vettigt på den lektionstimmen. sen var det anyway matteprov som också kändes bra, och det är bara sjukt, jag måste ha missuppfattat typ allt. men kanske kan man få vg :] sen lekte jag med snygging, åt middag och nu är klockan nio och jag sitter här. ska poppa popcorn tror jag. och mysa lite innan jag ska lägga mig tidigt :]

PUSS ♥



Kommentarer
Postat av: Terese

Va fin tröjan blev!

2010-03-18 @ 21:28:04
Postat av: panda

jaah, ändå helt okej, dock satt säkerhetsnålar i den då jag fotograferade, inte besämt om jag ska sy in eller låta den var megastor - eller typ sätta knappar :]

men tacksii snygging, synd att vi inte hann ses mer men min söndag bestod av plugg. tack vare det har alla tre prov kännts helt bra. läskigt bra.



puss

2010-03-18 @ 23:05:15
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Anonym

den ser snygg ut som den är på bilden - har du gjort den helt själv???????

2010-03-19 @ 13:50:31
Postat av: Terese

Om proven gick bra så ska du absolut inte ursäkta dig. Plugg får gå före... ibland höhö. Nä men jag är ju som sagt nere om två veckor igen och då har förhoppningsvis ingen av oss megamycket plugg. Puss

2010-03-20 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback