"jaa, förevigt!"



visst är hon typ snyggast. och hjälp, när jag mötte henne. känslan när jag såg henne, att allt blev så upprymt och fantastiskt. jag ville verkligen springa fram till henne, men... jag hejdade mig, det hade kanske sett otroligt dumt ut. men verkligen, den där känslan då man ser på något man verkligen verkligen älskar, det känns liksom. på riktigt.
   vi pratade lite om ditten och datten, och ja. du är allt bra fantastisk du terese. hittade föresten en väldigt söt bild på dig när du är superliten, funderar på att scanna in den i datorn någon dag. mwiah. vi är lite som micke och molle. fast jag undrar vem det är som kommer hem och är en tränad jakthund. säkert du, för du har baske mig kommit långt och ännu är du tonåring.  


på kvällen stack jag till spisen med amanda och zizzie och så träffade vi emma och johanna och dojjan såklart. en helt okej jättegos dag, förutom förmiddagens plugg men ja. puss på alla, bokstavligt talat ;] <3


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha va underbar du är! Som sagt.. kände också lite pirr i bena när jag såg dig men visste inte om jag skulle springa (man kan ju snubbla.) Gillar hur galet blek och galen jag ser ut på bilderna. Jag tror jag är Molle.. för visst är det hunden? Jag må vara tränad men det är jag som drar omkring på en ful husse hela tiden (husse=sthlm) och du får dig en mysig räv och ja..



Men fan. Om ca två veckor är jag nere igen. Låt oss då hoppas att ingen av oss har speciellt mycket plugg så att vi kan ha en riktig panda+lalledag!! Älskar dig!

2010-03-16 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback