you look kinda' brumous today

feber i skolan är aldrig kul. jag köpte choklad i cafeterian, japp japp. det hjälpte just då. just nu önskar jag att jag sparat det. fick alvedon för febern och visst, jag är inte varm längre, men jag känner mig inte mycket gladare för det. fotolektionen brukar vara kul, men jag kan inte göra så mycket ännu, jag ligger ändå före alla andra så vad spelar det för roll om jag går hem? - jo, jag gillar det inte. så är det bara, fast jag sa till skolsyster att jag gjorde det. schh, don't tell anyone.  

   så ja, tiden går långsamt. jag vill sova. jag är irriterad på mycket och försov mig dessutom i morse. meningslösa måndag hej på dig mää'
maggie gyllenhaal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback