värdelös dagskommentar

sjuk men skola. det är okej. jag mår bra nu. fast nu är jag trött och sockersugen, men godiset är slut - igen? sickman vad mycket godis jag käkar. och tre koppar te, kaffe och o'boy - jag känner mig fett gravid.
   tyvärr har jag inte mycket att berätta om dagen, skola som sagt. har jag läxa tills imorgon har jag inte gjort den, kan inte komma på vad det skulle vara för något nämligen, känner inte för läxa. däremot fick jag lyckorus av colbie caillat, och hoppade runt lite i rummet, ganska glatt faktiskt och jag loggade in på msn för första gången på över en vecka - det känns också ganska skumt, jävligt onödigt men jag var tvungen, saknar en viss liten kontakt där. mauw, självklart var han inte inloggad den dumsnuten.
   mjää. nu ska jag gå ner och koka en fjärde kopp te (?) fast nä, jag vill typ sova, det känns inte bra, vad är klockan, åtta?! inte okej, eller jätteokej, jag kan inte välja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, de e skitsnygga!! jag ska nog beställa en :)

2010-01-21 @ 16:46:42
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback