törstdag

ganska onödig dag, yes indeed. textlektionen gick åt pipan och resulterade att 20 kr försvann från plånboken (chokladmuffins och en cola) plus att jag fick låna en krona av naomi så att det blev ett ess också :) så då överlevde jag i alla fall matten. 
   ma' hämtade mig på skolan så att jag hann hem till barnet som behövde vaktas. jag åt upp deras godsaker och sedan tja, räknade lite matte och chillade sönder. pengar anyway :D

NU, sitter i sängen på ett väldigt obekvämt sätt och tittar på merlin, första avsnittet. REAUWR


Kommentarer
Postat av: tove

oh jag såg ett gamalt avsnitt merlin häromdagen, they are sooo cute!



pusss

2010-01-31 @ 14:10:36
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback