so sweet

TodayIsMyDay.
   egentligen är det som sagt tors dag idag, men sorry tor, du får faktiskt dela den med mig för idag har det varit en bra dag, you know. 
   hittat en flik som sticket ut ur min tand dock, snart ser man halva roten, jättedåligt. det gör ont också. och en liten vass kant sticker mig i kinden hela tiden, jättejobbigt. ont. usch. blä. fy.
  dagen har annars bestått onödig mediakunskapslektion, mums med kilas kladdkaka på textlektionen och börja gråta på matten pga. ett poäng från vg, ville verkligen ha vg. så jag bölade och gick. naomi hann ifatt mig och tröstade mig. och det hjälpte mig på bättre humör inför "dotdotdot" (punktpunktpunkt) ((...))

... vilket jag gjorde hela eftermiddagen!

förlåt men så är det bara, kan inte göra så mycket åt det, but it was oh so sweet   


Kommentarer
Postat av: Naomi

D-dagne!

Hahaha!

naomi är lätt road

Me love you!

2010-01-22 @ 14:33:17
URL: http://ekbladsdotter.blogspot.com
Postat av: panda

men herre gud naomI... :$



pusspusspusspuss <3

2010-01-23 @ 20:05:06
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback