sista lovhelgen

lördag: inte micket under morgonen, men sedan blev det en mil utomhus, jag förfrös röven och fick äta rostade mackor, muffins och polly hemma hos mormor och morfar :) SLURP!
   sen for jag till lund, amanda ooch jag köpte godis och läsk och stack till robin och jag blev fett sockerhög. happy time :D <3

söndag: farmor heeeeeeeeele dagen, massa mat och kakor och aladdin-askar. AH, galet gott och mina stockholmskuselinisar var där, happy time :D
   och så film och tjoggegodis på kvällen såklart ;)

måndag: WOHO, the imaginarium of doctor parnassus med terese, helt lovely och happytime. heath ledgers sista, i liked it a lot! NOMNOMOMOMNOM! 
   vill inte att du ska tillbaka till stockholm.

idag: varit hos tandläkaren vid fyra, dessförinnan och efteråt har jag mest småätit och storätit och frusit och sovit och mått lite halvt sisådär. dålig dag, egentligen, men idag har jag sett the best chrismukkah ever, ♥


Kommentarer
Postat av: vicke

det är icke långt kvar tills ni kommer! can't wait! :) puss vackraste! <3

2010-01-08 @ 00:36:45
URL: http://victoriasvedin.blogg.se/
Postat av: Feffs

Jag vill också träffa mina sthlm kusiner, men som sagt blivit lite strul med det, I hate it! jag saknar dig redan som in i bängen! vi måste verkligen ses snart innan jag torkar ut utan din överflödiga kärlek <3

2010-01-09 @ 02:20:48
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: Terese

sjukt söt bild hörredu och jag måste säga att jag vill/e inte heller tillbaka till sthlm. sthlm må vara huvudstad men sandby är lite coolare. älskar dig. PUSS

2010-01-10 @ 02:01:07
URL: http://twitter.com/nidnal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback