hunger

jag är hungrig hela tiden idag. mums mums. facebook fungerar inte alls, msn gör att hela datorn laggar och jag har inte gjort annat än äta under eftermiddagen. skulle egentligen vara barnvakt, trodde jag men tur att jag läste messet innan jag stack för det stod inte tisdag, det stod torsdag! typiskt mig...
   15 minusgrader i morse, omfg, jag hatar kyla. dålig dag för övrigt? nej, jag fräste åt en del ganska mycket också, vi skyller på pms, ;]   idrotten bestod av innebandy vilket var sjukt skoj, vi ägde!

har tappat känseln i fötterna igen, men man får skylla sig själv när man har datorn på golvet och sitter i konstiga ställningar! btw, åt massor av pizza till middag, LOVE IT! ♥ 
   - nu blirre trams på gymmet, haaejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda jag blir orolig för dig. jag vill inte att du ska bli som jag var. och som jag delvis fortfarande är i mitt huvud (vill vara). Du betyder förmycket. Du kommer må som mig tillslut och det är ett helvete och inte alls värt något alls. jag klarar inte ens av att träffa mina komisar, knapt ens Daniel...

2010-01-27 @ 11:31:10
Postat av: panda

jag antar att jag ska tolka anonym som djuf, och varför oroa dig över mig? för även utan mens är pms något som kommer och går ändå ^^

2010-01-27 @ 19:26:45
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback