choklad och viggos

fredag, allmänt seg och sur dag för min del. i alla fall lektionerna kändes pretty onödiga. bah, aargh.
   efter skolan tog jag en snabb trip till malmö, också helt i onödan, men fick träffa feffs i tjugo minuter, my love! sen for jag hem till amanda och typ dog på hennes säng. mådde piss, men efter en jävla massa choklad och nödproviant tog vi oss till stan och träffade en milla och en hanna. trevligt med bk där ja! ^^ 
   sen lyckades vi efter två omplaceringar få plats alla vid ett bord på viggos (jag, amanda, emma, sara, josse, oscar, hanna och milla). mysigt och trevligt, kallt dock men med öl och fantastiskt sällskap blev det fem av fem! hwasser hann man också hälsa på innan man tog bussen hem, kom hem åt upp chokladen hemma, fryser söönder, ska sova nu! :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback