bloody sunday

upp och hoppa, handla mat. ut och gå en runda med mapa, vi såg vildsvin (!!!!!!!!!!!!!) visserligen på typ, hundra meters avstånd - MEN ÄNDÅ! jag hade med mig pizza, kall förvisso men det var gott ändå, hemmabakad - nom nom :]

det hände inte mycket mer, det tog ganska så lång tid den där milen, så när vi kom hem blev det lite fotoläxa och sen äta mumsig middag, sedan film (GET SMART - JÄTTESKOJIG) och godis. sen gick jag typ och la mig, men ja, kollade på klockan runt halv fem och sedan vaknade jag igen halv sex, allt pga. magproblemen. suck my dick!

 gangster, eey yo! (typ)


Kommentarer
Postat av: Djur

men du har väll ingen dick?

2010-01-26 @ 18:01:01
Postat av: panda

säg inte det, jag testade faktiskt johan glans' genusmaskin, och såklart - jag gick ut alldeles för tidigt. suck :(

2010-01-26 @ 22:21:06
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback