v-v-viggos!

och vi börjar fredagen med en fånig video om dialekter, skoj och så. dock blev jag jättemedveten om min egen odialekt, jag har ju ingen, den är, blandad och oidentifierad. men ändå, ganska lugn och chill lektion, sen kom ju engelskprovet. det flöt jag igenom jättesnabbt eftersom jag konstaterade att jag inte ens skulle kunna göra sista uppgiften pga. slarvigt pluggande, mwihihi :]
   en haklvtimmes mediakunskap så försvann man i snön mot UM. efter ett nytt recept och ett "nä det blir inga bäbisar" så gick vi mot stan igen. jag och naomi. letade efter tryckpapper, nere på kjell och company till och med! men nej, inget sådant idag. istället köpte jag en tjocktröja och godis, tog bussen hem - åt middag, åkte in till lund igen. det blev öl, snus och mys på viggos tillsammans med snyggingarna  amanda, sandra, tanyazizzie och även lite sällskap av slakis, kotte och deras vän! det var kallt men vi höll oss ändå glada ett bra tag och sandras dans gjorde allt lite lättare och roligare, right? haha, chill mysfredag? yes indeed. att komma hem till tre fyllon var mindre kul, men jag flydde in på rummet och somnade ganska fort. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback