loving cookies *//

oooh, nu är jag seg. fatta engelska gör en så jäävla onödigt seg. plus att jag har ont i magen och skrubbade mitt ansikte precis, jätteont gjorde det. haha. stackars mig, va? HA!

nej va, neeeh. jag är grymt seg, imorgon har jag typ engelskprov. jag har försökt att läsa texten men ögonen dras åt ett annat håll hela tiden så plugga? - nä, överskattat.
   idag har varit en chillbanandag, första lektionen som alltid - ingenting vettigt gjort (sorry, lovar att arbeta nästa gång, kanske) och så textlektion utan lärare (!!!) hur ofta händer det att jörgen är sjuk? men det blev kakkalas och sjungande för den numera 18'åriga jessica, och allmänt skoj. härligt :) mattelektionen var sär, fattade inte mycket, mamma hämtade mig kvart över och vi drack kaffe och sen har jag "pluggat" legat och stirrat och tänkt i min säng. toppendag, ätit popcorn har jag också gjort btw.

baka kaka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback