still fallin'

vaknade på fel sida, med alldeles för mycket utebliven sömn på ögonlocken. det suger dase. men efter en god frukost med ett stoooooort glas o'boy så blev det lite bättre. och jag blev ganska pepp och glad över min jätte oversized skjorta från gina :)
   ingen verkade pepp på skola och det dåliga humöret i klassen smittade i sina stunder, danskan flöt på (och då menar jag lektionstiden och inte språket) - gjorde inte mycket kan man ju påstå. engelskan kom som en chock, "redovisning, whuuthfuuu?" men att flumma är ett säkert kort, så att börja nynna på mambo no. 5 gjorde nog det hela lite mer lättsammare, klassen skrattade i alla fall. trist att vara klassens clown, men man kan ju inte vara något man inte är, right?
   efter en god ratatouille till lunch satt vi en svensklektion och lyssnade på dialekter - sjukt onödigt, men ja vafan, och så en fotolektion. jag gjorde inte ett skiiiiiiiiiiit, tråkigt eftersom jag gillar lektionen men var trött och trots medtagen mums-macka drog det inte upp mig, men det ska jag lösa nästa gång. 

sen, vid halv sex eller nåt - bah mmmh, plugga? NÄ! en hel eftermiddag att bara vara. musik, andra avenyn och ett avsnitt av merlin + påbörjat pyssleri med maskinen-tröjan :)

och så godis såklart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback