plugga

ja. igår fungerade det ej att logga in - men jag pluggade. igår gick det men är trött och lite smått störd efter att ha letat bilder på döda burmeser, lite illamåeende, hemskt att sånt kan hände. det måste få ett slut. så ja, matte tänkte jag plugga, det gick inte, pluggade lite svenska men annars tja, kom ju inte hem förän halv sex och då lagade jag mat. mums, det var så jävla gott, fett hungrig. men tja. jaja, ska väl sovelisova nu, eller nja, läsa först kanske, läxa och lite engelsk-bok-trams-lalalaaaaa.
   hade faktiskt tänkt att skriva något lite mer på riktigt, och inte typ "hej, idag har jag bajsat" - som alla de där riktiga, kända bloggarna. nej jag tänkte skriva något mer seriöst, men jag vill sova. imorgon kanske jag skriver om allt jag verkligen hatar just nu. för det är lite mer än bara dagens händelser, öh... aja, hål i tröjan - me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback