pelle ♥// vila i frid


Kommentarer
Postat av: Anonym

kände du honom? är det din bild?

2010-02-16 @ 16:56:22
Postat av: panda

han var en väldigt nära vän till min bror och han blev en till mig. bilden är inte min, jag vet inte vem som tagit den. jag bad om en bild och han skickade...

tyvärr är jag inte någon speciellt bra fotograf så ja...

2010-02-16 @ 22:28:48
Postat av: Anonym

det är något fruktansvärt men jag kommer inte känna saknad. den enda saknad jag känner är den ohumanitet vår värld är byggd på. varför kan inte människor bara få vara och le? det är hemskt vad samhället gör med oss. Peller var en fin människa, som delade så mycket glädje och var viktig för så många. men dock: no time for us. han är hos Anders nu.

2010-02-17 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback