peggy sue, la la laaa la lalala

visst är väll brolle jr lite väl snygg för sitt eget bästa, speciellt att han minst en gång varannan textrad lyfter på ögonbrynen. och hans förvånade min när han fick hela malmö arena att sjunga "sjörövar fabbe" var helt underbar. "jag har alltid velat göra sådär..."

men, historien var tunn - men vad ska man skriva om en man som hade en ca. två-årig karriär? det är svårt att göra en livshistoria mer än vad den är utan att ljuga, så det kan man knappast klaga på. så därför, tackar jag för att jag fick uppleva denna fantastiska musikupplevelse, trots att det kändes mer som en konsert med brolle än en musikal - men vem bryr sig när brolle står och sjunger de fantastiska buddy holly låtarna med en röst som bara får en att vilja slänga sig upp på scen, in i hans armar.

annars, i övrigt pratar brolle faktiskt lite som karaktären pelle svanslös, lite så faktiskt. fjantigt men samtidigt otroligt bedårande, mjauw!


nyhetsmorgon - man fick varken fotografera eller filma, en del gjorde det ändå, men det blir ett lagligt klipp i alla fall :]

helgen var alltså bra, gick snabbt som attans dock, och mest slösade jag bort timmar hit och timmar dit. men samtidigt;

fredags: viggos
lördags: folk + äta fin middag + brolle + mycket skratt och femte elementet med bror och daniella
söndags: vakna 06.20 (!!!) städa lite + vinka av gestur vid tio + chilla lite + nova lund + filmkväll med godis

och en väldigt (för mig) intressant händelse med denna dagen är att jag på morgonen säger hejdå till irene och daniella, två fjärdedelar av familjen hellgren-andersson, you know - cousins! och så på nova så träffar jag ännu en fjärdedel, nämligen feffs, som åkte från k-stad till lund bara för nova - FETT ONÖDIGT (a) (men vi gillar henne ändå. hon har alzhemers och går i min klass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback