neglehhelgen

fredagen var ju skola såklart, gyllenhaals drool me to hell. efter skolan så var det hem hem hem, och så hade jag ju gulligt nog köpt fika till mamsigen och mig (och till inneboende brorsan också, men han var ju inte hemma). men vi krängde en pistagekrans, OMNOMNOMNOM! 
   sen såg vi på zappa (film) och sedan tog jag bussen in till lund för att chilla lite med amanda och mirelle. ganska lugn och skön avslutning på en jobbig sjuk-vecka, fast dock fick jag ju bekreftat något som gjorde mitt hjärta lite halvt igen. suck, varför handlar allt om kärlek? 



ooh, i lördags låg jag och drog mig kvar i sängen så jäävla länge, typ till tio (!!!) dvs, jag låg och drog mig i tre jävla timmar, och bara blundade under täcket, hoppades att jag ingen skulle tvinga upp mig. men jag hoppades förgäves, för jag blev jävligt trött på att ligga i fosterställning efter tre timmar. kraaaaamp.
   frukost, dåligt humör, titta på lägenhet till bror (han fick den inte), kolla på objektiv till kamera, åka hem. dö lite. sen kom det gäster och woho, massa god mat och godis och mums. dock dåligt när man är cp i magen, så kvällen slutade efter green street hooligans, ganska tidigt gick jag upp och däckade i sängen.

söndagen var låång, gick upp innan åtta, städade i någon timme efter gårdagens röj. hemskt stökigt. och så ja, ut en runda, handla på ica, beställa pizza och såklart - godis och film, SÖNDAGSMYYS. tyvärr sabbade min mage även detta och jag dog typ efter halva filmen, och gick och la mig. döda det döda det döda det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback