monotov

allting är ganska liksom, samma likadant hela tiden. det händer ingenting. eller jo, idag har varit en bra dag men i måndags slutade man sent och en timme hemma, sen in till lund igen, musikdirekt (kommer kanske någon bild)  och i tisdags (igår) stack jag direkt efter skolan för att vara barnvakt åt mina små underbarn och kom hem mitt i snöstormen efter en kämpig väg, vid nio på kvällen. och sen var jag ganska död. och så min mage på det, äsch, det har varit en dålig vecka, tills idag...

för det första, okej, röntgas klockan åtta var ganska onödigt, men men. det var ingenting oundvikligt. sen kom jag först till skolan av klasskamraterna ändå, tyckte jag läskigt, men jag gick runt och knaprade på en morot och tja, när lektionen började var vi fyra i klassen, plus eva. sen kom tre till, och skorpor och saft plockade vår söta lärare fram. så gulligt! :)
   jag och naomi redovisade i alla fall om kroppsspråket, klassen körde drop-in under lektionen men det gick bra ändå, helt improviserat men det gick bra ändå, tror jag nog och roligt var det! så den lektionen var ganska chill och vintermysig.
   andra lektionen gjorde jag inte mycket, dåligt jag vet men samhäll/mediakunskap är alltså pain in the ass, right? så det blev mest facebook, spela spel och sådär. lunch och så bah, mmm, staffan (lärarN^) är sjuk - så vi fick gå, om vi ville och jag kunde inte göra så mycket utan min insnöade älskipelli så jag och amanda stack till staun och pratade och fikade och jag köpte film :D (det betyder att jag är på bra humör)

film:
KENNY BEGINS 
DEFIANCE

THE UNBORN  

toppendag, liksom massa leenden och inte alls många sura miner dock ett hundratals "jag orkar inte..." från min sida, men det är ju vardagsmat vid det här laget!
   och nu i eftermiddag har jag chillat, ätit pizza, bakat - HÄR gick det lite snett dock, min kaka blev helt jättebränd för att ingen tog ut den när det pep :( men men, det får väl lösa sig ändå... ._.

också dampar datorn lite, så det får bli en random gammal bild och ps, jag saknar inte min lugg alls och btw amanda hagman jansson is pretty amazing, you know.


Kommentarer
Postat av: Djur

åh vad jag blir glad att du mår bättre

I <3 you

2010-02-04 @ 11:00:57
Postat av: panda

tack, det gör mig glad :)

saknar dig, <3



har du hört av dig till ester?

2010-02-04 @ 11:20:34
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback