i'm still alive

TRO DET ELLER EJ, MEN JAG LEVER! (efter att dennis bjöd mig på shots kan man nämligen vara mindre säker)

jag vet, det är mer än en vecka, nästan två veckor sen jag skrev, men egentligen undrar jag vem som bryr sig ?!?!

jag tar den tråkiga delen först, för det är väl bäst med dåliga nyheter före goda. inte för att detta gäller några nyheter alls men ni förstår principen. Principen däremot stavas inte alls så och är inte ens med på windows word office lalala. bara så att ni vet.

förra veckan v7 (alltså inte denna, lovveckan) så var allt upp och ner med tanke på pelles väldigt plötsliga bortryckning. jag fyllde upp mina dagar så gott det gick, men jag tror nog att jag gick och drog ner mig i mina tankar lite väl mycket, jag ber om ursäkt för inblandade och tackar för stödet, you rules! 
   fredagen den veckan var däremot ganska amazing, efter skolan satt jag, elli och amanda kvar en timme i klassrummet och pratade. det var helt galet skönt, liksom. sen fortdatte jag och amanda oss in till lund och köpte godis tillsammans med mumsig chailatte och lite sånger om ditten och datten och någon som missmatchade sina kläder. på kvällen blev det spisen med amanda/polski, plus andra, och ett stycke uppätning. han åt verkligen upp mig (!!!!!!!!!!) men träffade andra trevliga personer och kissade i en dörröppning. WUUUNDERBARA FREDAA
   på lördagen gjorde jag sedan ingenting och på söndagen åkte var vi hos farmor och hälsade på. mysigt. :)




hwasser och amanda, innan musikdirekt tror jag. de får beteckna spisen 19.01.2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback