idétorka //ge mig en kanin*


Kommentarer
Postat av: Djur

ge mig en!

2010-02-09 @ 19:22:10
Postat av: panda

meeeh, du har ju smilla...

2010-02-10 @ 12:39:28
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Djur

ja men hon attackerade mig inatt (visserligen i min dröm, men idag är jag skitskraj för henne) Hör med saras syster Anna, hon har både en liten kanin och en liten katt och funderade på grund av begränsningarna i en lägenhet på sjunde våningen att det vore bättre om kaninen fick en gräsmatta att leka på. hör med henne! du kanske kan få den.

2010-02-10 @ 18:37:57
Postat av: panda

mauhw.

men jag känner inte anna :(

2010-02-10 @ 22:25:47
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: panda

b t w, Djur, hur äre i gbg?

saknar dig redan, önskar att du och alex kunde byta plats igen :/

2010-02-11 @ 11:53:19
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Djur

jag har det fint i gbg. har varit smått sjuk, ont i halsen och mandlarna fram tills idag. det är mycket bättre nu, men kallt och jag har superdålig kondition (backen). Idag har jag, sara och Martin (nancy) Star sett Hästpojken och lekt omkring. det var fint efter en väldigt rolig men ytterst misslyckad tripp till IKEA tidigare idag (allt vi köpte var fel eller saknade någonting för funktionens skull). Hur har du det? (förutom att Alex är bedrövlig förståss). jag har hittat en lägenhet i malmö som vi kankse kan få hyra och då blir du av med Alex igen. men så jobbig är han väll inte? det är svårt att komma tillbaka, ge honom en chans.

Hoppas allt är väl med dig, trots dina ord på bloggen härromdagen...

2010-02-12 @ 02:07:53
Postat av: panda

nej alex är inte jobbig alls egentligen, men jag har vant mig att vara ensam bara, det är väl egentligen det hela. och typ, ja, smågrejer i vardagen som är smått, aaaah. äsch, jag älskar honom, och jag älskar dig med allt vad det innebär :)



martin är söt, och sara saknar jag och hon är också söt, du med. bra att du börjar bli frisk - jag börjar bli sjuk och tja, ja, mitt liv rullar på vet inte vart men det rör sig, tror jag...



puss <3

2010-02-12 @ 12:02:28
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback