alla hjärtans dag?!

mja, en onödig dag om man inte har någon speciell att fira med. och det har jag ju inte. förutom fmailjen. spenderat hela dagen med dem faktiskt, ja och bror slog verkligen mapa i med andra ord några gånger, vi äger, ahaaa! annars har vi inte gjort så mycket, ätit middag förstås, nu ska vi se på film och äta godis - söndag ni vet.

de blev i alla fall glada för presenter.
Alex - vindruvor
Ma - m&m's
Pa - sån, anthon berg marsipan grej (hans favorit helt enkelt)

jag gillar att ge, men jag önskar att jag fick fira denna dagen med en pojke, en ikke släkting alltså. det är mysigt med familjen, och jag tycker ändå dagen i sig är knäpp. varför ska man bara bry sig om sina hjärtevänner en endaste dag? helt idiotiskt, de ska väl betyda lika mycket varenda dag, eller?

anyway, pew pew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback