kissemisse >^.^<

jaja, jag är här. jag dog inte i lördags, jag hade en ensam hemmakväll med popcorn och glass och transformers, den där om the fallen's hämnd. den var bram lite synd att megan fox är med i de filmerna men man kan ju inte få allt. shia jämnar ut alla äckliga utbölingar, så mhmm, helt klart ganska hårt ögongodis :)
   söndagen gick åt att göra ingenting, städade lite, men hittar fortfarande inte mina shorts, liksom bah pffht! och på kvällen blev det scoop med mamma och pappa + godis såklart :) faktiskt bra och underhållande film, me like :D



veckan då. tja skola är ju som det är. och jag är så jäkla less på den, ser ingenting i den. typ.

måndag: vanlig dag, förutom att jag blev kallad till kuratorn ?! fett skumt, men tydligen hade det talats en del under elevkonferansen, om att man var orolig för mig. jätterandom, men jag berättade om mina sömnproblem och vi spånade iväg på fett flummiga grejer. så ja, väldigt nödvändigt var det, ohja! hö hö.

tisdag:
ingenting roligt att tillägga. alls faktiskt. jo, det snöade innan, och jag körde mitt i det och var ute i det, jävla snö - jag hatar ju snö! ._.

något som jag har glömt att säga sådär kan vara att jag glömde min mobil på lindex i fredags, jag upptäckte det ganska snabbt, anna ringde den och vi hörde inga signaler från min väska - men någon svarar! haha, sjukt fånigt kändes det att gå tillbaka och liksom bah, mm, hej det är vi då ja. hö hö. men tja, varför inte? :]


imorgon ska jag redovisa. jag ska improvisera. i like it rough.







Kommentarer
Postat av: Djur

kom upp till mig då!

2010-04-22 @ 14:50:00
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-04-22 @ 15:04:43
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: panda

jag vill, faktiskt !



tackar så mycket, cecilie :D

2010-04-23 @ 11:53:04
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback