\thetimethatdonotexist\

okej att jag skippade plugget i helgen. jag gjorde lite sammanfattning i söndags, men bara väldigt lite. men annars är det precis vad jag sysslar med. plugga plugga plugga.
   fast egentligen är det inte så intensivt heller, men så här då; *harkel harkel* jag sitter varken vid TV'n eller datorn i veckorna, eftersom jag inte har den tiden. den tiden finns bara inte.

fredagen var det bokprov i skolan och sedan "fika" på mcdonalds med amanda&lillie&alex, älska att en tjej kom fram och trodde att vi var någta hon kände. våra reaktioner var helt, ja, det var kul när man var där! på kvällen blev det amanda&patrik&jag till la spise n... öhm, det var kul kul, trevliga människor och att skämma ut sig för sandbys snyggaste kille var nog det bästa jag kunde göra, NOT! sånt händer dock alla, men jag glömde min kavaj (?!) så typiskt mig. haha, ser jag den på stan dock - så kan jag faktiskt sno tillbaka den, happy face :]



lördagen gick jag och ma' någon mil, snabb tur till nova och sedan fösvann föräldrarna till ystad så jag var ensam och tittade på merlin hela kvällen. känns sådär! haha, nej det var ganska mys, men för en gångs skull var jag pigg på att hitta på något på en lördag (!!!!!!!!!!) och så bah nä!

söndagspromenix vid sjövde, matsäck med och soligt väder. det var mysigt att vandra övertrött med mina föräldrar. under en stor del av rundan fick jag känningar av en film, the defiance och var tvungen att hålla i ett osynligt alldeles jättepåhittat gevär. (jag var övertrött, okej?)

jag: blablabla så när de går där och där, liksom, det känns som att jag måste hålla i ett vapen!
mamma: okeej...?
*ma tittar snett på mig, men tar upp händerna och håller något osynligt mellan tummen och pekfingret*
jag: ooh, vad har du för vapen?
mamma: en kotte.
//okej, det var kul när man var där\\

jag stod för söndagsmiddagen, vilket jag personligen inte ångrar, lövbiff och ris på menyn - sen fick jag spexa lite. mumsigt blev det faktiskt (åt dock inte de läskiga gröna bönorna, ananasen eller mango chutneyn - men man får ju tänka lite på resten av familjen)
   kiss kiss bang bang agerade söndagsfilm och godiset smälte snabbt ner i magarna på oss då vi såg filmen som faktiskt var riktigt bra, oooh robert downey jr är ju, mijau :D



måndag och tisdag nu, inte gjort mycket mer än försökt bli klar med olika skoluppgifter, mest tidningsarbetet. prov och läxor hela tiden. nej imorgon ska jag skolka från danskan så jag kanske hinner plugga liite innan jag ska iväg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback