temadag V

sista dagen, redovisning. jag kunde det nog ändå, ganska enkelt, när man väl strök lite. men shit. det gick lite sisådär med det där för mig alltså, min grupp klarade sig fint trots att det var två klasser som satt och lyssnade på dem. men jag, ja jag flackade med blicken, var så nervös att jag tittade ner på pappret fast jag inte behövde det. och det blev inte bättre för att jag tittade ner på pappret, jag skakade nämligen så mycket att det var omöjligt att se vad det stod på pappret. men ja. det är okej. jag är sån.
    kommer sakna temaveckan. väldigt roligt har det varit och faktiskt så har jag nog inte... hm, det var väldigt bra helt enkelt, tack!

 
ett av våra omdömen - tack :']


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback