temadag III

jah, joh - vad att säga. idag har vi nog arbetat mer än igår och dagen innan dess, sammanlagt. men ja, det går nog frammåt, trots att hög musik spelades och slagsmålet som bröt ut gav mig extrem huvudvärk, men ja. det gick, jag överlevde. imorgon däremot, jag förstår inte skoldagen 08.20-16.50. alltså verkligen - hur tänker man. temaveckor brukade vara så mycker roligare förr men nej nej, så kan vi ju inte ha det - kul i skolan? hell no!
   haha, nej så tråkigt är det inte med skola, det är kinda' nice egentligen, är väl lite bortskämd med att ha det bättre bara så jag kär whine-style 24/7. stackars satar som behöver umgås med mig hela dagarna...

gott snack till temavecksgruppen i alla fall, like it alot!

däremot...
what's up med sne dragkedja? nej nej, visst okej jag är som jag är men jag gillar det inte, jag har inte sett någon som passar i det, det sitter liksom, inte rätt. man blir helt deformerad och ser extremt uppblåst ut, so what's up with the snea skurningen. den är inte klädsam, heller inte speciellt snygg - så varför?

what's up med att knyta skosnören runt benen? ballerinaskor okej, men annat? nej, va. det är väl okej om det är vitt på vitt, eller svart på svart (så att det inte syns) men stoppa då in knuten för helvete. det ser ju inte riktigt klokt ut. jag menar, varför? jag förstår inte!

ooh one last what's up - what's up with todays people? jäävla attityd på vissa håll alltså, tagga ner för helvete. det lönar sig inte att käfta emot en annan, snacka skit och sen strosa runt som om man var bättre än andra. nej nej, det duger bara inte. tröttsamt, slitet och jävligt tråkigt. kom igen, så jävla lame!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback