temadag II

idag har vi gjort typ, har vi gjort något? vi började dagen med filmkunskap - jag var nog ganska degig för jag började typiskt gråta tre gånger under lektionen - billy elliot är så bra. :']
   sen började mark twain fufflandet, fixade om min text ganska snabbt, sen så har jag typ inte gjort mer, jättedåligt. jagwictoria och anna åkte till stan och köpte godis, OM NOM NOM NOM :] men det vet nog det mest vettiga idag, tror jag. haha, nej men shit, när jag skriver det såhär svart på vitt känner jag verkligen hur dålig jag är. suck. imorgon blir det andra bullar - kanske?!
                                                                                    åh bullar...



efter skolan blev det ett par timmars stads-häng med anna och helen och ja, duvor och annat fint. gick från hardeberga, liiite vågat med nya skor. vid möllan tog jag av mig dem och gick barfota. OH MY GOD, JOHANNES HOLM VARNING! inte okej, inte okej. men det blödde, och ville verkligen inte bloda ner skorna mer än nödvändigt. sen åt jag middag, joggade en runda med mina fina fötter - STUPID





idag blev det dessutom några booth-pics med annapannaaaa, sjukt snygga om jag får säga det själv. se fler bilder i facebookalbumet just normal
                                  http://www.facebook.com/album.php?aid=59976&id=1249452301&l=3467bc57b8


Kommentarer
Postat av: Lillie mcdill!

HAHAAHAHAHAHA DÖR PÅ JOHANNES HOLMGREJEN! HAHAHAHAHA :D

2010-04-13 @ 22:10:53
Postat av: panda

amen vad härligt att det uppskattas :)

DOCK, kändes det verkligen som om jag försökte vara hans efterträdare eller något... ._.

2010-04-13 @ 23:00:23
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback