tankar kl 06.06

nu har jag varit klarvaken i en timme. jag kan inte göra så mycket, ätit frukost och druckit kaffe. men göra något som låter är uteslutet. behöver ju inte väcka föräldrarna långt innan de faktiskt behöver gå upp. min kanin trodde obvious' att jag skulle upp klockan fem idag så, hm, i do not now what to feel about that, no. my best friend is a tomato, soo!

veckan har varit mycket skola som sagt. nationella igår (engelska writing) kändes ändå helt okej, jag lär bli godkänd i alla fall. och utvecklingssamtalet var ju jävligt lönt (!?) fast visst, kul för mamma att höra hur bra alla tycker om mig, hö hö... oO'

det var sjukt varmt igår btw, och så fick en på fyraåriga epelepsianfall och dog (i hemmet dock, inte på skolan) men hallå? hemskt :(
   och så eldade någon i A-husest igen, vad fan går jag på för skola egentligen? ._.
igårkväll hade jag tid till dator, men jag valde att leka kreativ och börja klippa klistra i ett block. ganska kul. lyssnade på ke$ha hela kvällen.

idag är det valborg men jag är med lycklig över att jag hittade min maskinen-tröja inklämd mellan sängen och väggen. hm, pepp - NOT?  
   som sagt, att  vara i sängen är ganska ofarligt - den låter inte så värst mycket så mina föräldrar kan knappast vakna av det, men golvet knakar så jag får fan välja mina förflyttningar väl.

tre skivor kom till mig i måndags, mums! 


mitt te är kallt nu, känns sådär. 


Kommentarer
Postat av: Terese

Älskar sista bilden, du e fö go du! Saknar dig en massa och det är ganska ruttet i sthlm utan dig. Love ya!

2010-05-01 @ 08:57:12
Postat av: amanda

du måste skicka bilder på msn från valborg <3

2010-05-02 @ 13:11:27
Postat av: vicke

världens vackraste amanda! saknar dig bajsmycke!

2010-05-02 @ 18:27:04
URL: http://victoriasvedin.blogg.se/
Postat av: tove tott

jajaja lide valborg bilder hade vart roligt :) mysigt att det vart alla vi igen,mwhihihih <3

2010-05-04 @ 21:00:50
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/
Postat av: little A

tereseback, miss you like hell kiss me kiss me, love me love me. bilden ger ett uttryck av gammal gammal gumma - vilket är PRECIS så jag känner för det mesta



amandaback, jaaahdå, anytime you want - tieeep



vickeback, du kunde då inte hitta en bättre bild för benämningen "världens vackraste"?! jag saknar dig kisspåtoalettringen-mycket!



tovetottback, det var var mysigt i agree, pretty amazing actually. (Y) och lite bilder har faktiskt kommit upp. nästan alla exklusive lillies "gå-till-parken-bilder" de blev mest random people och suddiga truddeluttar som man inte vet vad det föreställer, men vi gillar henne ändå, right? :]

2010-05-05 @ 00:11:28
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: tove tott

hahaha aww det blev as bra!

dock sitter jag stenhårt i skiten nu eftersom mamma såg min bild från valborg på facebook, så vi ses på andra sidan. pozz

2010-05-05 @ 12:01:34
Postat av: little A

på facebook, har du lagt ut bilder eller va va? låter sämst, hoppas du lever imorgon, pews

2010-05-05 @ 22:55:02
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback