sunny sunday *]

wake up in the morning feeling like E.T. 
   rester från när jag och terese lagade mat, det smetade jag glatt in i ansiktet. ganska mysigt faktiskt. och så kom jag på, efter sisådär fem-tio år att jag kan sätta i iPoden i min stereo istället för att flytta datorn till skrivbordet (min dator står nämligen 24/7 i sängen, nästan) och jag kände - hej hallå, jag ÄR korkad! 

idag har det varit en härlig söndag. jag har läst 100 blodiga sidor i låt den rätte komma in (läser lååångsamt, så lite stolt) och sen varit ute och tittat på vårtecken, med mapa' skuttat runt på ica, ätit god mat och la la laaaa, tittat på the dark knight och tjockat godis. :] dock så är jag sjuk i magen igen, så det blev ganska dåligt och ajg var tvungen att krypa ihop till en boll efter halva filmen och blunda bort allt. jag hatar alla mina fel, de är liksom delar av varandra, så hade ett försvunnit så hade säkert ett annat också. typiskt att jag jättefint har blivit lite glutenallergiker, tack för den liksom! :O

hm, något annat att tillägga? egentligen inte, jag hade säkert något viktigt, men jag har glömt det.
   sydde färdigt min tröja igår btw. på dagen, innan amanda och kick-ass. fin helg, inte alls mig men ändå fin.

jag lägger upp bild någon dag, den är inte så mycket till världen men den är fin, ändå liksom, tycker jag. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback