ledig, på en torsdag?

jaadå, ledig hele dagen, helt värdelöst på en torsdag men vad tusan, jag fick en heldag med terese aka lalleballe, min klet och sanna leka-med-godis-papper-fantast. vi flummade nog mest, hon fick leka lite barn med mig, eftersom alla är så bra på att påpeka hur liten jag är. (erik skall sota för det, ahaa) så ja, fabulöös dag så att säga. :]
   när terese försvann sen så har jag inte gjort mer, bestämt film och delen anslag till svenskan, blev lättast så, tror jag nog. bra film, såg hela och åt massa godis. nu har jag ont i magen och känner mig som juno i 9'onde månaden. PUSS PÅ DET (not) men PUSS PÅ DAGEN, OHYES :D


OCH BTW


det finns fler, och fler kommer det att bli. snacka om världens roligaste tidsfördriv. tårarna bokstavligen droppade ut ur ögonen på mig, så mycket skrattade jag. helt sjukt vad kul man kan ha åt sig själva egentligen. hah, love it!
http://www.facebook.com/album.php?aid=59976&id=1249452301&l=3467bc57b8


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha helt jävla underbar! Älskar dig!

2010-04-09 @ 10:35:11
Postat av: panda

älskar dig tillbaka, underbara lilla klet! :)

2010-04-09 @ 11:59:40
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback