.d.e.t.d.ä.r.l.o.v.e.t.

påsklov har det varit. jag är inte kristen så jag firar faktiskt inte det man kanske egentligen firar. jag firar mer, en början till våren, umgås med familjen och ja. ni vet, ha lov. jag har knappt suttit såhär vid datorn sen i onsdags då jag hade en tom dag, ganska skönt att ha det ibland. men ja. jag skrev faktiskt början av lovet. men vad hände sen? jo...



torsdag - chillade i kävlinge. mysigt, yes yes. kollade på film på kvällen tror jag och åt godis ^^

fredag -
jag körde mina föräldrar till dalby för att titta på konst, och sedan vidare till genarp till mormor och morfar. godis och påskmat och prat prat prat. sen tog jag bussen därifrån, till lund och hem till amanda. lite cider med henne och kotte och sedan spisen. det var kul, både dans och prat, det var liksom, ja mm. och så bra sällskap. PUSS

lördag -
hela förmiddagen hostade jag typ ut lungorna. sjukt jobbigt. men var ändå på häckeberga slott och tittade på konst. fina fina fotografier för 60.000 kr. HELL NO! på kvällen blev det degande med terese, kände mig lite elak att jag var så tråkig, men hon är ändå bäst och gjorde min kväll alldeles utmärkt. :]

söndag -
ni tror inte att jag lyckas sova på morgonen då jag inte ska sova?! somnade tidigt men låg vaken mellan typ 02.40 och 06.15 sen somnade jag om igen. LOL! så när jag såg att klockan var över nio sen så bah ofta. men jag hann med mitt liv trots allt. jag körde i regnet till ystad, min syster verkade inte alltför panikslagen att ha mig vid ratten. så det blev mycket konst idag, en riktig konstrunda - på riktigt liksom. sen blev det fika och mat hos farmor. mysigt. JAAAAH!

måndag - mamma och jag gick för första gången på väldigt länge (ma är fortfarande körd i benet) en liten runda, och ja, det var sisådär fint väder, det regnade ju sen på eftermiddagen men vi lyckades missa det. sen blev det lite plugg och så filmkväll (vilket vi verkligen har haft nästan varje kväll) men vi hade alltså söndagskväll idag istället. :]


Kommentarer
Postat av: Feffs

Kusin kusin kusin jag saknar dig så jag rinner ut i havet och tynar bort!

och förresten har du fått en kanin nu!? <3

2010-04-08 @ 20:28:21
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: panda

du är finast. saknar dig. jag har ingen längre. inte hemma. jag är ensam, jämt. förutom min kanin förstås. han är fin och världsbäst. fick honom för några veckor sene. pancakes rivs och springer ifrån mig, men ibland så gosar han och det är fan den enda som gör det. jag är fett mobbad nowadays, och jag orkar inte göra något åt det just för att jag förstår varför. jag är så jävla tråkig och konstig, jag orkar inte ens med mig själv, och jag sover aldrig. sovit tre timmar sen i onsdags morgon - det är dödande.



ge mig dig?! <3

2010-04-09 @ 12:02:32
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback