cube

jag orkar inte skriva om det. jävligt onödigt. men polisanmälan är inne och ja, jag ska klara det här. så länge ni liksom, finns där lite. tack alla.


idag, har varit, nja, en timme i skolan då jag berättade allt och cha, inget arbete. efter skolan, köpte vi mumma och elli följde med mig hem en stund och vi fikade, snackade, slöade. så fin du är vännen. tack.
   jag var ensam i någon timme, då svarade jag på de sista frågorna angående låt den rätte komma in och blev klar, ingra vettiga svar dock, men konstiga frågor och jag bah nä.
   sen kom andreas och vi typ snackade om allt och chillade. han sabba rubiks kub men vem löste den sen igen, me like myself :]

annars, jo ja, igår kom två filmer och en skiva på posten, jag är happy. puss'
                                        nej vänta, jag har haft en HELVETES JÄVLA SKIT hårdag idag, aldrig mer fön!


Kommentarer
Postat av: amanda

NAAAAAAAAAJS MED EAGLE VS SHARK! Kommer och våldgästar dig, så vi kan se den :D!

2010-04-22 @ 22:37:28
Postat av: panda

JA MEN ÅÅHFAAAN, LOVE IT LOVE IT LOVE IT

2010-04-23 @ 11:45:38
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Feffs

jag saknar dig älskling, ;<

2010-04-24 @ 13:16:33
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: Sara

polisanmälan? lät otrevligt.

2010-04-24 @ 18:58:50
Postat av: panda

ja, usch, allt är lite upp och ner minst sagt, men men. allt är inte enkelt.



och feffs, jag saknar dig också, ses typ snart i alla fall...

2010-04-27 @ 22:34:46
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback