^cayotes\\

efter skolan så hade jag en jättemysig eftermiddag med anna, egentligen behövs inte fler kommentarer. ord är lite överflödoga ibland, som den här gången. skajten och bajken, eller hur var det för väldigt länge sen. hah, i alla fall ett ord: amiable


anna i busskuren på väg från skolan

på kvällen
mötte jag upp amanda i hennes dörr vi väntade lite, blev hämtade av andreas och patrik (160 på en typ, max 110 väg då ja) det var galet. hämtade en adam och sen satt vi och /usch hatar ordet\ - men förkrökade hemma hos andreas. good time, sen in till spisen och så träffade jag dojjan och ja, en massa andra roliga människor. jag hade jättekul, good day!


amanda
[heart] patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback