rubrik

jag är trött. trots att jag försov mig i morse. helt sinnesjukt. sovit nästan fem timmar inatt. jag är överlycklig. dock orkar jag ändå inte göra min läxa, så jag dissar den. hårt.

det är höst nu. ballekallt ute. snodde en plansch på stan. kings of convenience. skulle ta en till som jag såg från bussen. men jag hittade den aldrig igen. vart tog jonathan johansson vägen? ingen som vet, ingen som vet.

dagen har varit fruktansvärt händelselös. nästan lite skrämmande tom. träffat min älskade tufvesson en stund. sett en antagligen känd fjortis (säkert bloggare) stå och bli filmad utanför H&M. "aaah, asså nu har ja shoppat lite, å så, mm!". så stod hon och viftade med trettio kassar. jag bah, freak. kom hem, klippte till min lugg - så nu är den inte fullt lika sne. så ja. msn dampar, jag lackar. allt är som vanligt. förutom att jag inte bäddad sängen på flera dagar. 

btw, OFTA DAG* RINGER TILL MIG - FRÅN ROM?!
*dag är förälder till barnen jag och lilliemcdill ibland passar. och nu var han och hans fru då tydligen i rom, på fin restaurang. i t-shirt. klockan halv tio på kvällen. ta mig från kylan ge mig rom.

sen så har jag spelat så in i helvetes högt nu några timmar på basen visserligen, kan va värt att nämnas.

annars,
the xx - tack för tipset amanda 

avatars myspace with Gickr jeg kan godt lide at spise appelsin.


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

Vi rymmer till danmark och raggar knark och absint, röker vattenpipor i kristiania och dansar tillsammans, barfota i glasskärvor. sen kan vi äta en apelsin - fast jag inte tål dem.

2009-10-05 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback